تک سئو

یک تحلیلگر سئو و ابزاری فوق العاده برای ارزیابی آنلاین وبسایت

تک سئو

یک تحلیلگر سئو و ابزاری فوق العاده برای ارزیابی آنلاین وبسایت

این برنامه برای تجزیه و تحلیل بازدیدکنندگان سایت شما و تجزیه و تحلیل اطلاعات سایت شما از قبیل داده های الکسا، داده های مشابه وب، داده های WHOIS، اطلاعات رسانه های اجتماعی، چک Moz، چک DMOZ، موتور جستجو، رتبه گوگل، تجزیه و تحلیل IP، بررسی تروجان و غیره است

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت وردپرس مشهد

 

با توجه به شرایط کسب و کار و پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز، دارا بودن یک وبسایت برای معرفی خدمات و محصولات یک شرکت و یا یک شخص موضوعی بسیار مهم و حیاتی است. امروزه اگر شخصی قصد داشته باشد تا محصول جدیدی را بخرد یا به دنبال خدمات ویژه ای باشد اولین جایی که بدنبال آن می گردد دنیای اینترنت است. اگر شما دارای کسب و کاری هستید که میخواهید آنرا بهتر به نمایش بگذارید و مشتریان بیشتری را جذب کنید باید به فکر طراحی یک سایت باشید. سایتی که در کنار معرفی شما، خدمات و محصولات شما را به نمایش بگذارد.

بنابراین اگر شما قصد داشته باشید تا کسب و کاری موفق و پربازدید داشته باشید و در کنار آن بازدید کنندگان شما تبدیل به مشتریان شوند نیاز به طراحی سایت تخصصی دارید که ما در این امر مهم می توانیم به راحتی به شما کمک کنیم. شرکت راد وب با دارا بودن سالها تجربه در زمینه طراحی سایت وردپرس مشهد شما را در این امر مهم همراهی می کند، مجموعه ما در سالهای اخیر پذیرای همکاری با بزرگترین شرکت ها و افراد داخل در مشهد و شهرهای دیگر بوده است که در قسمت نمونه کارهای طراحی سایت بخشی از سابقه کاری ما را مشاهده کنید.

طراحی سایت مشهد | طراحی اپلیکیشن مشهد | سئو مشهد | طراحی سایت راد وب

 

نکاتی که گروه راد وب برای سایت های وردپرسی در نظر می گیرد
مد نظر گرفتن سلیقه ایرانی در طراحی پوسته وردپرس
سادگی پنل مدیریت قالب وردپرس و راحتی کار با پوسته وردپرس جهت مدیریت سایت (بدون هیچ دانش قبلی)
امنیت بالا در طراحی قالب وردپرس
سرعت لود بسیار عالی قالب وردپرس مناسب با اینترنت ایران
بهینه سازی قالب قبل از درج از راه اندازی سایت
پیاده سازی و اجرای بهتر ایده های شما
طراحی گرافیک سایت با سلیقه شما
قابلیت ارتقا و توسعه سایت در آینده در صورت نیاز و درخواست شما
پشتیبانی از تمامی مرورگرهای استاندارد.
طراحی رسپانسیو (واکنش گرا) نمایش صحیح در موبایل و تبلت

پشتیبانی فنی رایگان به مدت یکسال

پس از عقد قرارداد، طراحی و اجرای سایت وردپرسی برای شما، گروه راد وب خود را موظف می داند برای بهتر به اجرا درآمدن ایده ها و پایدار بودن سایت به مدت یکسال پشتیبانی رایگان را برای سایت شما در نظر میگیرد و طی این مدت اگر سایت شما با مشکلی روبرو شود و حتی اگر قصد تغییراتی را بروی سایت دارید با هماهنگی های انجام شده در سریع ترین حالت ممکن تغییرات انجام و به شما گزارش می شود.

خدمات پس از فروش طراحی سایت مشهد

پس از گذشت یکسال و به اتمام رسیدن پشتیبانی رایگان شما هر تغییری را بر روی سایت که مدنظرتان می باشد را می توانید با کمترین هزینه دریافت کنید.

طراحی ریسپانسیو (واکنشگرا)

 

تمامی سایت های انجام شده توسط گروه راد وب دارای طراحی اصولی، رسپانسیو (واکنش گرا) هستند. این نوع طراحی باعث می شود سایت مورد نظر به راحتی در دستگاه های مختلف (کامپیوتر، تبلت، موبایل و ... ) نمایش داده شود.

طراحی سایت وردپرس مشهد

 

سایت های وردپرسی اگر با کدهای اصولی همراه شوند سرعت بارگزاری بسیار بالایی را خواهند داشت، همین موضوع باعث می شود سایت در کمترین زمان ممکن برای کاربران باز شود و در کنار سایت شما در موتورهای جستجو به عنوان سایتی بهینه نمایش داده می شود.

طراحی سایت مشهد | طراحی اپلیکیشن مشهد | سئو مشهد | طراحی سایت راد وب

سئو مشهد

 

اگر شما قصد داشته باشید سایت خود را بر روی کلمات خاص مربوط به کسب و کار خود نمایش بدهید، ما این کار را همزمان با طراحی و اجرا سایت و همچنین بعد از تحویل کامل سایت انجام داده و سایت شما در مدت زمانی مشخص به صفحه اول گوگل می رسانیم. کلمات سئو شده ای که تاکنون گروه راد وب برای مشتریان خود انجام داده است را شما می توانید در صفحه نمونه کارهای سئو مشاهده کنید.

مشاوره در مورد طراحی سایت مشهد

 

همکاران متخصص ما در راد وب با توجه به زمینه کاری و مسائل فنی و هنری در طراحی وب سایت شما، آماده ارائه انواع مشاوره طراحی سایت در زمینه های ذیل می باشند:

  1. مشاوره اولیه در مورد لزوم یا عدم لزوم داشتن وب سایت.
  2. مشاوره در مورد نحوه انتخاب نام دامنه و سرویس میزبانی وب (وب هاستینگ).
  3. مشاوره در مورد زمینه انتخاب سرویس طراحی وب(تعرفه طراحی سایت).
  4. مشاوره در مورد بهبود سئوی سایت (SEO)

طراحی سایت مشهد | سئو مشهد | طراحی اپلیکیشن مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی